Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) ile Özel Öğretim Bürosu’nda görev yapan personele, kurum çalışmalarına sundukları katkılar nedeniyle teşekkür belgesi takdim etti.
Müdür Yardımcıları Mevlüt Çınar ve Fatih Akçil’in de katılımıyla, İl Milli Eğitim Müdürlüğü Toplantı Salonu’nda düzenlenen programda bir konuşma yapan Müdür Sünnetci, eğitim öğretim süreçlerinin sağlıklı, güvenli ve verimli bir şekilde yürütülmesinde her bir çalışanın emeğinin büyük önem taşıdığını vurguladı.
İl Müdürü yaptığı açıklamada, “Eğitim camiamızda görev yapan tüm personelimiz, özverili çalışmalarıyla öğrencilerimizin daha güvenli, düzenli ve kaliteli bir eğitim ortamına kavuşmasına katkı sağlıyor. İSG ve Özel Öğretim birimlerimizde görev yapan çalışma arkadaşlarımız da bu noktada çok kıymetli işlere imza atıyorlar. Emekleri için kendilerine teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.
Programın sonunda, İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, söz konusu birimlerde görevli personele teşekkür belgelerini verdi. Tören, teşekkür belgesi alan çalışanlar ve idarecilerle çekilen toplu hatıra fotoğrafı ile sona erdi.
Anlık Afyon son dakika gelişmeleri, tarafsız yerel analizler ve güncel Afyon Haberleri afyonhaberim.com'da. Şehrin en doğru Afyon Haber kaynağı olarak, ilkeli gazetecilik ilkeleriyle 7/24 hizmetinizdeyiz.