Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

MHP Afyonkarahisar İl Başkanlığı Gaziler Günü'nde Atatürk Anıtı'na Çelenk Sundu

MHP Afyonkarahisar İl Başkanlığı’ndan Gaziler Günü Anması MHP Afyonkarahisar İl

MHP Afyonkarahisar İl Başkanlığı’ndan Gaziler Günü Anması

MHP Afyonkarahisar İl Başkanlığı, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Afyonkarahisar’da düzenlenen törene katıldı. İl Başkanı Ahmet Kahveci’nin de hazır bulunduğu anma etkinliğinde, Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.

Gaziler Günü Programına Katılım

Afyonkarahisar Valiliği tarafından organize edilen 19 Eylül Gaziler Günü programı çerçevesinde, MHP Afyonkarahisar İl Başkanlığı heyeti, Atatürk Anıtı’nda düzenlenen çelenk sunma törenine katılım gösterdi. İl Başkanı Ahmet Kahveci’nin liderliğindeki heyet, gazilerin anısını onurlandırdı.

Çelenk Sunma Töreni Detayları

Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından, MHP Afyonkarahisar İl Başkanı Ahmet Kahveci tarafından Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Çelenk sunma törenine, il yönetimi ve partililer de katılım sağladı.

Gazilere Vefa

İl Başkanı Kahveci, törenin ardından yaptığı açıklamada, gazilerin fedakarlıklarının milletin hafızasında yaşayacağını belirtti. Kahveci, gazilere minnet ve şükranlarını sundu.