Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Otomobil seyir halindeyken alev aldı

Bu haberin fotoğrafı yok

Didim’de seyir halindeyken alev alan otomobil yangın sonrası kullanılamaz hale geldi. Sürücü ve eşi yangından yara almadan kurtuldu.

Kemal ETLEÇ (DİDİM POSTASI)- Edinilen bilgiye göre; Didim-Söke yolu üzeri Mavişehir mahallesi mevkiinde seyir halinde olan Ali Yaldız yönetimindeki 41 ADG 018 plakalı otomobil bir anda alev aldı. Alevi gören sürücü, aracı yol kenarına çekerek, eşiyle birlikte araçtan indi.

Yangını gören diğer sürücüler durumu İtfaiyeye bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen Aydın Büyükşehir Belediyesi Didim İtfaiye amirliği ekipleri yangına müdahale etti. Yangın sonrası otomobil kullanılamaz hale gelirken sürücü ve eşi yangından yara almadan atlattı. Kullanılamaz hale gelen otomobil çekici yardımıyla olay yerinden kaldırıldı. Yangının çıkış nedeni ise öğrenilemedi.