Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, artan öksürük şikayeti nedeniyle kontrol amaçlı hastaneye gitti. Böcek’in bir süre dinleneceği öğrenildi.
Manavgat ve çevresindeki yangın bölgelerinde günlerdir gece gündüz çalışan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, artan öksürüğü nedeniyle Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ne gitti.
Başkan Böcek’in tahlillerinin yapıldığı ve bir süre dinleneceği bildirildi.
Anlık Afyon son dakika gelişmeleri, tarafsız yerel analizler ve güncel Afyon Haberleri afyonhaberim.com'da. Şehrin en doğru Afyon Haber kaynağı olarak, ilkeli gazetecilik ilkeleriyle 7/24 hizmetinizdeyiz.
Yorum Yap