Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Emirdağ, Şehrinin Takımı Afjet Afyonspor’u Yalnız Bırakmadı

Bu haberin fotoğrafı yok

TFF 2. Lig Kırmızı Grupta mücadele edip play-off iddiasını sürdüren Afjet Afyonspor’un evinde konuk ettiği Sivas Belediyespor maçında Emirdağ olarak yalnız bırakmayarak Zafer Stadyumunda tribünlerden destekledik.
Yaptığı yatırımlarla spor ve sporcunun her daim yanında olan Belediye Başkanımız Serkan Koyuncu, “Emirdağ olarak şehrimizin takımını yalnız bırakmadık. Afjet Afyonspor’un Play-Off sonrası bir üst lige çıkacağımıza tüm yüreğimizle inanıyoruz. Şehrimizin takımına hep destek tam destek.” dedi.
Afjet Afyonspor’u tribünlerden destekleyenler arasında Kaymakamımız Osman Bilici, Belediye Başkanımız Serkan Koyuncu, kurum amirlerimiz ve çok sayıda Emirdağlı vatandaşımız vardı.