Afyonkarahisar Sağlık Müdürlüğü, Afyon Kocatepe Üniversitesi (AFSÜ) Eczacılık Fakültesi ile öğrenci uygulamaları konusunda iş birliği protokolü imzaladı. Protokol, Afyonkarahisar sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmayı hedefliyor.
İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, AFSÜ Eczacılık Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cengiz Sarıkürkcü, Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Sevim Feyza Erdoğmuş ve Dr. Öğr. Üyesi Fatma Özlem Kargın Solmaz’ı makamında ağırladı. Ziyarette imzalanan protokol ile fakülte öğrencilerinin uygulamalı derslerini İl Sağlık Müdürlüğü’ne bağlı sağlık kuruluşlarında yapabilme imkanı sağlandı. Bu iş birliği, öğrencilerin pratik deneyim kazanarak mesleki gelişimlerine katkıda bulunacak.
Protokolün kapsamı sadece öğrenci uygulamalarıyla sınırlı kalmıyor. Eczacılık eğitimi, serbest eczacılık hizmetleri ve ortak çalışma alanlarında da iş birliği konuları ele alındı. Bu sayede, eczacılık alanında daha nitelikli çalışmalar yürütülmesi hedefleniyor.
Bu iş birliği, Afyonkarahisar’da sağlık hizmetlerinin sunumunda kalite ve verimliliği artırma potansiyeli taşıyor.
Anlık Afyon son dakika gelişmeleri, tarafsız yerel analizler ve güncel Afyon Haberleri afyonhaberim.com'da. Şehrin en doğru Afyon Haber kaynağı olarak, ilkeli gazetecilik ilkeleriyle 7/24 hizmetinizdeyiz.