Afyonkarahisar Sağlık Müdürlüğü, ilin gastronomi alanındaki tanınırlığını artırmayı hedefleyen Gastronomi Festivali’nde (GastroFest) sağlık güvenliğinin sağlanması için önemli bir rol üstlendi. Festivalin ikinci gününde de UMKE ekipleri görevlerinin başındaydı.
GastroFest boyunca acil ve yerinde sağlık hizmeti sunan UMKE ekipleri, festival katılımcılarının sağlığı için hazır bekledi. İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, festival süresince görev yapan ekipleri ziyaret ederek destek verdi.
İl Sağlık Müdürü Dr. Hakkı Öztürk, festivaldeki stantları gezerek yöresel lezzetlerden sağlık personeline ikramda bulundu. Ziyareti sırasında ekiplerle görüşen Öztürk, festivaldeki sağlık tedbirlerinin önemine vurgu yaptı.
Sağlık Müdürü Öztürk, vatandaşların güvenli ve sağlıklı bir şekilde festivalin keyfini çıkarabilmesi için alınan sağlık tedbirlerinin önemine dikkat çekti. Ayrıca, GastroFest’te görev yapan tüm ekiplere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Festivalde sunulan sağlık hizmetleri sayesinde katılımcıların güvenliği ön planda tutuldu.
Anlık Afyon son dakika gelişmeleri, tarafsız yerel analizler ve güncel Afyon Haberleri afyonhaberim.com'da. Şehrin en doğru Afyon Haber kaynağı olarak, ilkeli gazetecilik ilkeleriyle 7/24 hizmetinizdeyiz.