Vali Yiğitbaşı, görüşmede Sağlık Bilimleri Üniversitesi’nin çalışmaları hakkında bilgi aldı ve mevcut işbirliği alanlarını gözden geçirdi. Özellikle, ildeki sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması ve sağlık çalışanlarının desteklenmesi konularına odaklanıldı.
Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Adem Arslan ise üniversitenin yürütmekte olduğu projeleri ve hedeflerini anlattı. Görüşmede, üniversite-sağlık kurumları arasındaki iletişimin güçlendirilmesi ve ortak çalışmaların artırılmasına yönelik fikir alışverişinde bulunuldu.
Vali Yiğitbaşı, görüşmenin sonunda, sağlık alanında yapılacak işbirliklerinin ilin genel kalkınmasına katkı sağlayacağını belirtti.
Anlık Afyon son dakika gelişmeleri, tarafsız yerel analizler ve güncel Afyon Haberleri afyonhaberim.com'da. Şehrin en doğru Afyon Haber kaynağı olarak, ilkeli gazetecilik ilkeleriyle 7/24 hizmetinizdeyiz.